Taisyklės

  • Kiekvienais metais Lietuvos mokyklų apdovanojimams skelbiamos 10 nominacijų, į kurias galima siūlyti mokytojus, mokinių tarybas, būrelius, mokyklas, metų projektus, moksleivius ir kita, kas atitinka išdėstytus kriterijus (būtina paaiškinti nominanto pasirinkimą).
  • Registracija į nominacijas ir balsavimas vyks 2017 03 01 – 2017 03 19.
  • Nugalėtojai bus apdovanojami kovo 30 d. renginyje „Code the future“, kuris vyks Kaune, KTU „Santakos“ slėnyje (K. Baršausko g. 59).
  • Visa informacija bus skelbiama puslapyjemokyklu-apdovanojimai.lt. Jei turite klausimų, kreipkitės el. paštu moksleiviams@ktu.lt.
Nominavimas
  • Vienas asmuo gali registruoti kelis skirtingus projektus, moksleivius, mokytojus, būrelius ir kitas nominacijas.
  • Registruodami kiekvienai nominacijai pateikite trumpą aprašymą, kodėl jis (-i) vertas (-a) šios nominacijos, nominanto nuotrauką (-as) ir būtinai nurodykite mokyklos pavadinimą.
  • Apdovanojimams nominuoti gali visi Lietuvos Respublikos gyventojai.
Nugalėtojų išrinkimo eiga
  • Už jums patinkančius nominantus savo balsą galite atiduoti spausdami „Patinka“ mygtuką (angl. „Like“), esantį prie kiekvieno nominanto aprašymo. Šie paspaudimai puslapyje mokyklu-apdovanojimai.lt ir jūsų „Facebook“ paskyroje sinchronizuosis. Už patinkantį nominantą galite balsuoti tik vieną kartą – paspaudę „Patinka“ viename puslapyje, kitame puslapyje to padaryti nebegalėsite.
  • Kovo 19 d. balsavimas bus stabdomas. Kiekvienoje nominacijoje trys daugiausiai „Patinka“ balsų surinkę nominantai pateks į kitą etapą ir bus perduoti įvertinti kompetentingai komisijai. Kiekvienais metais komisiją sudaro skirtingi asmenys: Lietuvos moksleivių sąjungos (LMS), KTU atstovai, verslo įmonių vadovai, švietimo organizacijų specialistai.
  • Visi komisijos nariai nuotoliniu būdu (t. y. internetu) įvertins nominantus ir suskirstys balus nuo 1 iki 3 kiekvienam iš trijų nominantų pagal nustatytus kriterijus. 3 balai skiriami, komisijos nario manymu, labiausiai vertam nominantui, 2 balai skiriami antrai vietai, 1 balas skiriamas trečiai vietai.
  • Daugiausiai „Patinka“ balsų internete surinkęs nominantas papildomai gaus 3 balus, antras 2 balus, trečias 1 balą.
  • Kovo 20 dieną trys kiekvienos apdovanojimų nominacijos nominantai, surinkę daugiausiai „Patinka“ balsų internete, bus informuojami ir kviečiami atvykti į apdovanojimų ceremoniją.
  • Nominacijų nugalėtojai bus skelbiami iškilmingo Lietuvos mokyklų apdovanojimų renginio „Code the future“
  • Visi Lietuvos mokyklų apdovanojimų nugalėtojai bus apdovanoti specialiomis Lietuvos mokyklų apdovanojimų statulėlėmis ir rėmėjų įsteigtomis dovanomis.
Nominacijų vertinimo kriterijai
  1. Metų Mokytojas
    • Mokyklos bendruomenę vienijančių vertybių diegimas, kuriant atvirą mokyklą, mokiniams sudarant lygias mokymosi ir socialines, pedagogines sąlygas.
    • Reguliarūs mokinių pasiekimai olimpiadose, konkursuose.
    • Ugdymo iniciatyvos ir projektai.
    • Pilietiškai aktyvi veikla – mokyklos bendruomenės narių skatinimas būti visuomeniškais.
    • Kūrybinga veikla ugdymo procese.
    • Pagalba kolegoms ir moksleiviams, bendradarbiavimo skatinimas.
    • Aktyvus ir kūrybiškas darbas mokyklos ir visuomeninėje veikloje.
  1. Metų Moksleivis
    • Solidarumo ir tolerancijos principais grįsta elgsena (gerbia kitų nuomonę, tolerantiškai vertina kitų mokyklos bendruomenės narių asmenines savybes ir elgseną).
    • Mokymosi pasiekimai (olimpiados, konkursai, kita).
    • Sporto ir / ar meno srities pasiekimai (miesto, Lietuvos, tarptautiniu mastu).
    • Dalyvavimas savanoriškose veiklose.
  1. Metų Mokykla
    • Novatoriškai pilietiškumą skatinanti mokyklos veikla (vykdyti renginiai, projektai).
    • Dalyvavimas šiuolaikinėse socialinėse akcijose, jų inicijavimas ir vykdymas.
    • Tolerancijos ir bendruomeniškumo skatinimas.
    • Lietuviškų tradicijų ir kultūros puoselėjimas mokykloje moderniais būdais.
  1. Metų projektas
    • Projekto lygis: tarptautinis, nacionalinis, regioninis, mokyklinis.
    • Projekto įtaka mokyklos bendruomenei.
    • Projekto įtaka visuomenei.
    • Pasiekti projekto rezultatai.
  1. Metų mokinių taryba
    • Drąsi, kūrybinga tarybos veikla (įvykdyti šiuolaikiniai ir didelio bendruomenės arba visuomenės įsitraukimo sulaukę projektai, suorganizuoti renginiai).
    • Pagalba kolegoms ir sėkmingas bendradarbiavimas su kitų mokyklų mokinių tarybomis.
    • Tolerancijos skatinimas mokykloje.
  1. Metų mokyklos prezidentas
    • Atsakingas savo, kaip mokyklos prezidento, pareigų vykdymas: veiklos įtaka mokyklos bendruomenei arba platesniu mastu.
    • Tolerancijos skatinimas mokyklos bendruomenėje.
    • Iniciatyvumas: renginių organizavimas, dalyvavimas projektuose ir kitokioje popamokinėje veikloje (įvardykite konkrečius renginius, veiklas).
    • Mokyklos vardo garsinimas visuomenėje.
    • Sąžiningumo principo (elgiasi dorai, teisingai, atvirai) laikymasis, esant sudėtingoms / nepatogioms aplinkybėms.
  1. Metų pagalbininkas (-ė) [pastaba: nominacijai gali būti siūlomas moksleivis, mokyklos darbuotojas, aktyvus tėvas/globėjas, padedantis kitiems bendruomenės nariams; skatinantis įsijungti į ugdymo veikas ir iniciatyvas]
    • Bendražmogiškųjų vertybių puoselėjimas.
    • Draugiškumu grįsta elgsena, bendruomeniškumo ir tolerancijos skatinimas mokyklos bendruomenėje.
    • Moksleivių visapusiško saugumo jausmo užtikrinimas ir pagalba moksleiviams.
    • Suteiktos pagalbos pobūdis.
  1. Metų būrelis
    • Dalyvavimas konkrečiuose renginiuose, konkursuose ir pan.
    • Gauti apdovanojimai už nuopelnus mokyklai, miestui ar visuomenei.
    • Vykdomų veiklų kūrybiškumas.
    • Gebėjimas pritraukti ir išlaikyti moksleivius, ypač tuos, kurie iki tol popamokine veikla nesidomėjo.
    • Būrelio įtaka ugdant įvairias mokinių savybes (kūrybiškumą, organizacinius gebėjimus ir kita.)
  1. Metų išradėjas
    • Sukonstruoto, išrasto prietaiso / metodo ir pan. sudėtingumas.
    • Moksleivio kūrybiškumas.
    • Išradimo (Prietaiso / metodo ir pan.) aktualumas.
    • Išradimo (Prietaiso / metodo ir ) praktinis pritaikomumas.
  1. Metų tvarumas
    • Renginiai / iniciatyvos / veiklos, skirtos atkreipti dėmesį į poveikio aplinkai, skurdo, lyčių lygybės, tautinių mažumų problemas.
    • Renginių / iniciatyvų / veiklų atitikimas pasauliniams darnaus vystymosi tikslams (http://www.globalgoals.org/).
    • Atsakingas ir efektyvus išteklių naudojimas mokykloje, klasėje, būrelyje.
    • Iniciatyvos ar veiklos tęstinumas.